Veelgestelde vragen

Waar kan of mag ik gaan liggen ?

U mag zelf een ligplaats zoeken aan de kade of steigers. Gaat u aan de kade liggen let dan op dat u goed aansluit (1,5 meter). Gaat u in een box liggen let dan op of de box op groen staat en of de maat van uw schip past t.o.v. de box.

ligbox

Kan ik een lig- of camperplaats reserveren ?

Reserveren is niet mogelijk. Alleen in speciale gevallen wordt er een uitzondering gemaakt.

Hoe kom ik aan de code voor sanitair en wifi ?

Deze staat op de kassabon die u van de havenmeester krijgt na het afrekenen van het havengeld. Ook is het mogelijk om zelf af te rekenen. scan hiervoor de QR code op de stroompaal die het dichtst bij uw boot of camper staat. Na betaling krijgt u per mail een bevestiging met daar in de codes voor sanitair en wifi.

Waar kan ik afrekenen ?

De havenmeester van Havendienst Urk komt bij de schepen en campers langs. Ook is het mogelijk om zelf af te rekenen. scan hiervoor de QR code op de stroompaal die het dichtst bij uw boot of camper staat. Na betaling krijgt u per mail een bevestiging met daar in de codes voor sanitair en wifi.

Direct afrekenen
Hoe kan ik verbinden met wifi hotspot ?

1. Maak verbinding met het netwerk van KPN en tik op KPN om in te loggen

2. Voer nu de code in die op de kassabon of in de mail staat. Let op! de code kan maar op één apparaat tegelijk worden gebruikt.

Contactformulier

Havenmeesters van Havendienst Urk